2012. július 9., hétfő

B. M. Grapes | Jóslatok hálójában

 Ahogy rátaláltam: Amikor a könyvesboltban megláttam még nem fogott meg annyira, hogy megvegyem. Bevallom még most is kétkedtem kivenni a könyvtárból. De hát mit lehet veszíteni, így legalábbis ha rossz a könyv akkor sem dobok ki egy rakás pénzt rá. ;)
 Tartalom: Egy napon a Hot Hill-i középiskola faliújságjára valaki kifüggeszt egy Mai hírek értesítőt. Rövidesen kiderül, hogy a hírek nem múltbéli, hanem a hamarosan bekövetkező eseményekre vonatkoznak. Egymás után furcsábbnál furcsább balesetek történnek, öröknek hitt kapcsolatok szakadnak meg, új és rejtélyes barátságok, szerelmek szövődnek. Ki írja a jövendöléseket és mit akar elérni velük? Ki lehet a sokat emlegetett, titokzatos JJ? Ki és miért akarja eltenni láb alól az idős matematika-tanárnőt? Mi köze a merényletsorozatnak egy különös, régi fényképhez?
 Vélemény: Végül nem csalódtam benne de azért örülök, hogy nem vettem meg. Ebben a könyvben minden le volt írva, sajnos néha az is ami nem volt túlságosan fontos. Mindig történt benne valami ezért nem hagytam félbe de azért idegesített, hogy nem volt benne sok fontosabb dolog leírva. Julie-t egyáltalán nem tudtam megszeretni, mivel folyton csak nyafogott mikor alig volt rá igazi oka. Jess-t kedveltem, mert igazán belevaló lány a családi helyzete ellenére is. Sokszor őt jobban is szerettem, minta főszereplőt. "Kicsit" túl sok volt benne a szóismétlés. De most komolyan, egy szinonimaszótár sem volt a közelben?! A szereplők nem voltak eléggé kidolgozva, ezt sajnáltam benne. Viszont az nagyon idegesített, hogy Ada teljesen egyértelmű dolgokat vagy nem értett meg vagy nem sikerült rájönnie.
Szavazat: 5/3,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése