2012. július 26., csütörtök

Patricia Briggs | A vér kötelez

 Ahogy rátaláltam: Az első rész tetszett így hát nem volt kérdéses, hogy elolvassam-e a következő részt is.
 Tartalom: Mercynek mindenfelé vannak barátai, még a legsötétebb helyeken is. És most az egyiküknek tartozik szívességgel. Beleegyezik, hogy testőrként, jóbarátjával, Stefannal tartson, amikor a vámpírnak egy üzenetet kell átadnia fajtatársának. De ez az új vérszívó nem mindennapi, ahogy a benne lévő démon sem az. A démonlovas vámpír olyan mészárlást rendez a városban, amilyet olyat Tri-City települései még nem láttak, és ez a titkos vámpírközösséget leleplezéssel fenyegeti, így a helyi vámpírkirálynő Mercyhez fordul segítségért. Egy prérifarkas nem lehet ellenfél egy démon számára, de Mercynek több titkos fegyver is lapul a tarsolyában.      
 Indulhat a vadászat...
 Vélemény: Egyáltalán nem csalódtam ebben a kötetben sem. Pontosan azt kaptam amire számítottam és vártam. Örülök, hogy Mercy nem vált tehetetlen kis fruskává. Sőt! Tudom ,hogy hülyeség de néha az agyamra ment a folytonos izgágaságával! :) Ennek a könyvsorozatnak (már amennyit eddig olvastam)  az a "különlegessége", hogy miközben folyik a történet egy kisebb szál mindig belekeveredik a könyvbe (jelen esetben a fiatal vérfarkas).  Bár az ami nagyon-nagyon nem tetszett az a Stefan-os szerelmi vonal. Egyszerűen nem látom értelmét és szerintem fájdalmasan lényegtelen a könyvsorozat történetében. Viszont már kezdek "megőrülni" az Adam-Samuel-Mercy szerelmi háromszög kifejlete végett. De azért alapjában tetszett. Bár az előző sokkal jobban...
 Szavazat: 5/4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése