2012. augusztus 30., csütörtök

Jay Asher | Tizenhárom okom volt...

 Ahogy rátaláltam: Még tavaly kaptam névnapomra. Most olvastam el másodszorra.
 Tartalom: Hiába mondod a jövőnek, hogy STOP. 
Nincs REWIND gomb, nem tudod visszatekerni a múltat. 
Az egyetlen mód, hogy megtudd a titkot, …ha megnyomod a PLAY-t.

Clay Jensen semmit sem akar tudni Hannah Baker kazettáiról. Hannah meghalt – gondolta –, magával kellett volna vinnie a titkát. 
Aztán Hannah hangja közölte Clay-jel, hogy az ő neve is elhangzik a kazettán és az is, hogy Clay valamilyen módon felelős a haláláért. 
Aztán Clay egész éjszaka a kazettákat hallgatta. Hannah szavai nyomán bejárta a városkájukat… 
…és amire fényt derített, az örökre megváltoztatta az életét.

„Lenyűgöző első regény. Jay Asher olyan őszintén és keresetlenül meséli el a történetét, hogy a tragédiát megrázkódtatóan valódiként éljük át.” 
– Gordon Korman

„Okos, eredeti ötlet, erős hang, tökéletes adagolás. Olyan, amit nem tudsz letenni. Jay Asher kitűnő történetmesélő.” 
– Chris Crutcher
 Vélemény: Amikor legutóbb olvastam az 6 napba telt. De nem a hosszúsága miatt. Annyira befele fordultam a történet leírásától, hogy muszáj volt valami boldogabbat is olvasnom. Most, hogy tudtam mire számítsak, nem fordultam magamba annyira. Sokan írják, hogy nem értik meg Hannát. Én sem érteném, hogyha már kinőttem volna a sulis évekből. Mert lehet, hogy ezek csak apró-cseprő dolgok, de felhalmozódva sokkal nagyobb fájdalmat okoznak. 
 Szavazat: 5/5 *KEDVENC*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése