2012. november 28., szerda

Darren Shan | Kojaszan-Várnak a szellemek...

 Ahogy rátaláltam:
Osztálykarácsonyra kaptam
 Tartalom: A világsikerű Démonvilág és Vámpír könyvek alkotója most kísértethistóriával riogatja és bűvöli el olvasóit.

„A lány hátán végigfutott a hideg. A temetőben a gyerekek még mindig jókedvűen kiáltoztak és rikoltoztak, de a hangjuk már nem hatolt el Kojaszan füléig, nem is látta őket. A világ tátongó, szürke ürességgé változott számára. Mély, reszelős sóhajokat hallott: azokét a lényekét, amelyek egykor emberek voltak.”

Kojaszan retteg átmenni a hídon, és nem mer a többiekkel együtt játszani a temetőben. De amikor kishúga lelkét elrabolják a kísértetek, le kell győznie félelmét, hogy behatoljon a gonosz birodalmába.
Darren Shan
 Vélemény: Osztálykarácsonyra kaptam, mivel a lány, akitől kaptam azt hitte, hogy én csakis morbid könyveket olvasok és nála a morbid=Darren Shan. (Akkor olvastam a vámpíros könyveit). Ez egyáltalán nem rémisztő, a morbid kategóriának pedig a közelében sincsen. :) Aranyos kis 
történet. Azonkívűl, hogy izgalmas és mozgalmas, szép gondolatok vannak benne. 
"A személyiségüket az alakítja, miként élnek, és hogyan bánnak velük mások.".
 Szavazat: 5/5 *Kedvenc*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése