2012. december 12., szerda

L. J. Smith | Vámpírnaplók 1.-Ébredés

 Ahogy rátaláltam: A barátnőmmel imádjuk a sorozatot. :)
 Tartalom: 
   HALÁLOS SZERELMI HÁROMSZÖG
 Elena: az üdvöske. A királylány, aki minden fiút megkaphat, akit akar.
 Stefan: komoly és rejtélyes. Szemlátomást az egyedüli, aki ellen tud állni Elenának, még ha próbálja is védelmezni saját múltjának kísértő retteneteitől.
 Damon: szexi és veszélyes. Hajtja a bosszúvágy Stefan ellen, aki elárulta. Elszántan próbálja megszerezni Elenát, és gyilkolni is hajlandó érte.
 Két vámpírfivér története a gyönyörű lánnyal, aki nem tud választani közülük.
 Pillants bele a Vámpírnaplókba és merülj el elborzasztó titkaikban!
 Ébredés majd Küzdelem! És űz a szenvedély...
 Vélemény: Ez a rész még jobban meggyőzött arról, hogy sokszor a TV-sorozatok sokkal de sokkal jobbak. Elenát már legszívesebben a közjó érdekében kiírtam volna a sorozatból. Nem zavarja, hogy éppenséggel MÁR VAN EGY PASIJA (aki nem mellesleg szereti is), NEKI MUSZÁJ MEGSZEREZNIE  A TOTÁL TITOKZATOS ÚJFIÚT!! Mert ő mindenkit megkaphat akit csak akar, mert ő a suli üdvöskéje.
 Persze a barátai nem képesek elmagyarázni neki, hogy Hé, Elena! Neked egyébként nincs ott Matt?! Tudod a pasid, aki tényleg szeret téged!. Engem nem érdekelne, hogy a suli üdvöskéje lenne a barátom, akkor is megmondanám neki. -Esküszöm Caroline-nal rokonszenveztem.- De nem! Még véresküt (!) is kötnek annak érdekében, hogy Elena megszerezhese szegény, naív Stefan-t. Nem kedvelem Stefan-t de már kezdtem sajnálni. Ahhoz képest, hogy Damon is benne van a fülszövegben, egy bekezdést ha szánt rá az írónő, pedig egész végig ő tartotta bennem a lelket! Sajnáltam, pedig az alapötlet nagyon jó lenne. Legalább a TV-sorozat jobb lett.
 Szavazat: 5/2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése