2012. december 13., csütörtök

Stephenie Meyer | Bree Tanner rövid második élete-Az Eclipse-hez

 Ahogy rátaláltam: Már rég olvastam.
 Tartalom: A Twilight Saga az újszülött vámpír, Bree Tanner történetével egészül ki. Bree szemszögéből ismerhetjük meg azt a vérszomjas és kontrollálhatatlan újszülött létet, ami Bellára sosem volt jellemző, még vámpíréletének legelső pillanataiban sem. Stephenie Meyer a veszélyt rejtélyekkel és romantikával elegyíti, amikor Bree kétségbeejtő történetét elmeséli, melyben az újszülöttek serege végzetes és feledhetetlen találkozásra, Bella és Cullenék megtámadására készül.
 Vélemény: Az eleje unalmas volt és csak fokozatosan kezdett begyorsulni. Ezt sajnáltam, amellet, hogy ilyen rövid lett. Meg az a sok felesleges agyalás... Bree annyit gondolkozott ugyanazon oldalakon keresztül, hogy az eszem már II. József rendeletein járt, mire történt egy mozzanat. De ezek után átlendültünk és az egész túl rövidnek érződött. Kár, hogy a csata nem volt részletezve. Bree-t és Diegót szerettem, de az a szerelmi szál egy kicsit elkapkodott volt. Spoilerveszély! Kár, hogy mind a ketten meghaltak... Spoilerveszély vége! Egyetértek Stephenie-vel; máshogy kellett volna befejezni az Eclipse-t. Én is megkönnyeztem.
 Szavazat: 5/3,5
 Utóirat: A könyv végén találtam egy post-it-et, ami egy rózsaszín szájat formáz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése