2012. december 14., péntek

Sarah Blakley-Cartwright | A lány és a farkas

 Ahogy rátaláltam: A filmet előbb láttam, mint olvastam volna a könyvet.
 Tartalom: A faluban megkondul a harang egyszer, kétszer, háromszor – valakit megöltek.   Negyedszer is megszólal... A gyilkos a Farkas. Amikor még a falvak olyan kicsik voltak, hogy mindenki ismert mindenkit, egy kislány harcolt, hogy meglelje a maga útját. Valerie nem „jó kislány”. Amikor a helyi vérfarkas kiszemeli magának, Valerie-nek lehetetlen döntést kell hoznia.   Senkihez sem fordulhat, miközben választhat a rákényszerített házasság, és a szökés között igaz szerelmével. Az apja a helyi iszákos, az anyja irányítani akarja, és a többi lány – ők gyorsan boszorkánynak kiáltják ki. Ki menti meg Valerie-t? Meg tudja menteni saját magát? A klasszikus gyermekmese lebilincselő újragondolásában nehéz lehet megtalálni a happy endet.
 Vélemény: Lehet, hogy túl sokat vártam tőle, vagy ez tényleg ilyen rossz volt. A kedvenc karakterem a farkas volt. Ha a farkas megharapja Valerie-t  és farkassá változik és még élvezi is akkkor kapott volna egy plusz pontot. A falu majdnem összes lakója irritált. A szerelmi szál is csak olaj volt a tüzre. Többször elfogott a kísértés, hogy összecsapjam a könyvet és félbehagyjam, de nem tettem. Volt benne pár furcsa mondat is, mint például az, hogy a hátsó zsebéből kapta elő a baltáját/fejszéjét (Nem emlékszem pontosan). Hát ez most nagy csalódás volt.
 Szavazat: 5/2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése