2013. január 8., kedd

Colleen Houck | A tigris átka

 Ahogy rátaláltam: Könyvfiesztán szereztem be 20% kedvezménnyel.
 Tartalom: 
Szenvedély. Sors. Hűség.
Kockáztatnád mindezt azért, hogy megváltoztasd a végzeted?
Amikor Kelsey Hayes azon gondolkozott, hogy mit fog csinálni ezen a nyáron, álmában sem jutott volna eszébe, hogy egy háromszázéves indiai átkot próbál majd megtörni. Egy titokzatos fehér tigrissel, akit Ren-nek hívnak. 
A világ túlsó felén.
Pedig pontosan ez az, ami történt.
Szembeszállva sötét erőkkel, bűvös mágiával, és misztikus világokkal, ahol semmi sem az, aminek látszik, Kelsey mindent kockára tesz, hogy megfejtsen egy ősi próféciát, örökre megtörnni az átkot. 
A tigris átka egy epikus fantasztikus-romantikus sorozat feszült, izgalmas első kötete, amiből még többet akarsz.
 Vélemény:  Az eleje elég döcögösen indul de aztán az események rendesen beindulnak, az olvasók pedig csak kapkodják a fejüket, hogy máris hova fejlődött a történet. A közepe volt a legjobb. Amikor Kelsey és Ren együtt vannak, és még Kelsey sem viselkedik úgy, mint Bella az Alkonyat-ból.  Sajnos még az Alkonyat sem kopott el. Nem volt tömérdek Alkonyat koppintás, nem is szeretném ennek nevezni, mert azért a kettő nem ugyanaz, csak egypár hasonlóság lelhető fel benne! Itt van pár idézet amiből Alkonyat benyomásom lett:

"Aztán hirtelen nagy robajt hallottam, amit egy iszonyú dühös ordítás követett, majd láttam, hogy egy harcos angyal magasodik fölém. Csodálatos volt! Enyhe rántást éreztem a nyakamon, és felemelkedett a súly a testemről. Gusztustalan, nedves csattanás hallatszott, majd a gyönyörű férfi letérdelt mellém. Úgy tűnt, mintha izgatottan beszélne hozzám, de nem értettem egyetlen szavát sem. Próbáltam válaszolni, de a nyelvem nem engedelmeskedett."

"Ebben a pillanatban velőtrázó, szívszaggató, tigrisüvöltés rázta meg a tájat. előrefordultam az ülésben, és meredten bámultam az előttem lévő, kihalt útra."

 Ezeknél a soroknál megálltam és újraolvastam az egészet és reménykedtem, hogy csak rosszul olvastam. 
Kishan | Dhiren
 A végét szerintem jobban kellett volna megoldani, nem égek a vágytól, hogy a második kötetet azonnal a kezemben tartsam. Kelsey-t nem kedveltem meg, olyan volt számomra, mint valaki az osztályból, akit csak látásból ismerek. Nem kifejezetten idegesített, szimplán csak fárasztott. Olyan dolgokon agódott, ami ellen senki sem tudna tenni. Ráadásul azt hitte, hogy ő tudja , mit érez(ne) Ren ha az átok megtörne és visszamennének  a civilizációba. Azt meg főleg nem értettem, miért kellett cserbenhagynia a két testvért. Pont ők voltak a kedvenceim. 
 Totál logikátlan a csaj.
 Akkor, ennyit a szerepőkről, térjünk rá a többire!
A mitológia részt imádtam a lényekkel együtt. Egyrészt azért, mivel imádom Indiát és mindent, ami vele kapcsolatos, főleg a meséket az Isteneikről és más legendákat. Meg hát egyébként is! Kappák, Istennők, vérengző majmok, tigrisek, Indiana Jones-ba illő labirintusok és barlangok.
 Szavazat: 5/3,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése